среда, 26 марта 2014 г.

пам'ятка для вчителя 1 класу

 У роботі з шестирічними першокласниками слід акцентувати увагу на:


Ø    збереженні психо-фізичного здоров'я дітей;

Ø    створенні належних соціальних і побутових умов, комфортного середовища перебування дитини у школі;

Ø    дотриманні принципу наступності в системі “дитячий садок — сім'я — початкова школа”;

Ø    використання методів і форм навчання, що відповідають психологічним особливостям розвитку дитини-дошкільника;

Ø    сприянні розвитку дитини як особистості;

Ø    розвитку шкільної психологічної служби, яка виявила б своєчасно причини дезадаптації;

Ø    моделюванні стилів, способів партнерської діяльності, спілкування з дитиною.
 Треба налагодити довірливі стосунки іє дитиною: вчинки дітей не слід засуджувати або схвалювати, їх треба аналізувати й розуміти;
не можна критикувати дитину за неуспішність, порівнювати її з іншими однокласниками, слід порівнювати її із самою собою.

Успіх дитини визначається тим, наскільки вчитель враховує її особистісну діяльність. Не варто забувати, що ГРА — це серйозна справа 6-річної дитини, що створює психолого-педагогічну атмосферу у класі, вона є лсновним методом і формою навчання 1-класників. Під час гри світ дитинства природно поєднується зі світом науки.

Необхідно також пам'ятати і про санітарно-гігієнічні норми та вимоги до навчання 1-класників.

Навчальну діяльність і дозвілля треба організовувати так, щоб сприяти підтриманню працездатності тривалий проміжок часу.

Оцінювання навчальних досягнень учнів-першокласників здійснюється ВЕРБАЛЬНО.







3 комментария:

  1. От, якби в програмі 1 класу було враховано те, що ГРА - це серйозна справа для 6-річок.

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже цікаво та пізнавально!

    ОтветитьУдалить