пам'ятка для вчителя 1 класу
У роботі з шестирічними
першокласниками слід акцентувати увагу на:
Ø збереженні
психо-фізичного здоров'я дітей;
Ø створенні належних
соціальних і побутових умов, комфортного середовища перебування дитини у школі;
Ø дотриманні принципу
наступності в системі “дитячий садок — сім'я — початкова школа”;
Ø використання методів і
форм навчання, що відповідають психологічним особливостям розвитку
дитини-дошкільника;
Ø сприянні розвитку дитини
як особистості;
Ø розвитку шкільної
психологічної служби, яка виявила б своєчасно причини дезадаптації;
Ø моделюванні стилів,
способів партнерської діяльності, спілкування з дитиною.
Треба налагодити довірливі стосунки іє дитиною: вчинки дітей не слід
засуджувати або схвалювати, їх треба аналізувати й розуміти;
не можна критикувати дитину за неуспішність, порівнювати її з іншими
однокласниками, слід порівнювати її із самою собою.
Успіх дитини визначається тим, наскільки вчитель враховує її особистісну
діяльність. Не варто забувати, що ГРА — це серйозна справа 6-річної дитини, що
створює психолого-педагогічну атмосферу у класі, вона є лсновним методом і
формою навчання 1-класників. Під час гри світ дитинства природно поєднується зі
світом науки.
Необхідно також пам'ятати і про
санітарно-гігієнічні норми та вимоги до навчання 1-класників.
Навчальну діяльність і дозвілля треба організовувати так, щоб сприяти
підтриманню працездатності тривалий проміжок часу.
Оцінювання навчальних досягнень учнів-першокласників здійснюється
ВЕРБАЛЬНО.
От, якби в програмі 1 класу було враховано те, що ГРА - це серйозна справа для 6-річок.
ОтветитьУдалитьДуже цікаво та пізнавально!
ОтветитьУдалитьХороша пам'ятка.
ОтветитьУдалить